Friday, 3 January 2014

Alhamdulillah...aku dah KONVO!!!



Assalamualaikum…buat reader aku dah lama aq mendiamkan dirikan…al maklumlah banyak yg terjadi dalam hidupku kebelakangan ini..ada yg suka ada yg duka ada yg gembira dan ada yg tak ku duka datang menerpa diri ini. Asam garam dunia mang macam tue…Alhamdulillah sgt2 sebb aq dah konvo maknanya pembelajaran dan perjuangan ku selama 4thun telah berakhir…yeayyyy….aq besykur sgt…

Namun…konvo ku tdk berjalan yg sperti aq inginkan dan rancangkan dlu…sebbbbbb aq terpaksa konvo tanpa ditemankan oleh fmly aq..sedihkan sedihkan…mestilah sedih…air mata kutahan dari mengalir tapi itulah air mata kegembiraan dan kesedihan…makkkkk anak makkkk dah abis belajar..nak cium nak cium..

Makkk…anak ksygan makkk dah pakai topi2 yg mang harapkan…hehhhe…sebak tau tak masa kat dalam dewan tue…dengan hati yg betul2 teruja gemuruh dan segalanya menjadi serba senyuman itu terasa puas..namun ketika memandang bahagian para ibu bapa hatiku menjadi sebak…terasa ketika itu aq seolah2 dilihat oleh insan2 yg aq syg…Namun hakikatnya aq tdk ditemani sesiapa pun..

Aku dah konvoooo…itulah yg aq boleh sampaikan dan kongsikan kat korang…seronok sgt..tapi dalam berseronok itu terdetik dihatiku pas nie kena crik kerja plak..lagi besar tanggugjawab slps tamat pengajian nie..so all the best Surianti…apa2 pun aq mampu bagitau korang semua aq dah KONVO!!!..

Pas nie aq akan aktf semula ngn blogger sementara mncari kerja..korang doakan tau aq cepat dapat kerja…aq rasa dah makin2 gemuk aq kat umah ternak lemak nie..doakan aq…

 TARAAAA...konvo...
hati sedang gembira..

nie kawan seperjuangan..
tapi ade 4org xde kat sini....p okla kan dari xde...

geng2 sabahan...junior dan senior
meraihkan sama2 kejayaan..

ok la nie je gambar yg bole di upload...tak boleh byk2..
apa2 pun Tahniah untuk kawan2 seperjuangan..
korang teka..dalam ramai2 gmbar tu mana satu empunya blog..
hehhe...biarlah rahsia..