Saturday 7 April 2012

ratu hatiku...

diriku sentiasa merindu insan yang bernama mak..
merindui mak tnpa batasan waktu..
sentiasa didalam hatiku ini...
untuk mak yang tersayang..
merinduimu tanpa batas dan takkan berpenghujung.
sehingga nyawaku berpisah dengan jasadku ini..
"Allahummaghfirlii waliwaa lidayya warhamhumaa kamaa rabbayaanii shaghiiraa"
hayatilah lagu yang cukup menyentuh hati dariku...


Mendengar lagu ini..ku terjatuh cinta..indahnya lagu ini..teringat mak yang telah pergi..ya ALLAH ku merindui mak...terlalu rindu..sehinngakan terbawa dalam tdurku..sangat merindu ya ALLAH…ratu hatiku kini telah pergi..hanyalah doa disetiap waktu aq kirimkan untuk mak..bila terpisah jasad dan nyawa dengan insane yang ckup member kasih cinta dan rindu padaku ini telah pergi buat selama..betapa sakitnya yang ku tanggung???..seperti diri tak mampu lagi untuk berdiri semula…seperti  tubuhku kaku dan tak berdaya lagi..seperti aku hilang punca…seperti aku hilang arah..seperti aku sayapku yang cukup indah dahulunya telah patah dan tak mudah untuk aku sembuhkan..memakan masa yang cukup lama dan terlalu lama..sehingga hidupku sunyi tanpa suara tnpa kata dari seorang mak yg sntiasa merinduiku ini…bila tiba masa mak meninggalkan aku hidup tnpa suara mak bagaikan aku hilang punca..dan arah stiap saat ku berkata mampukah aq tnpa mak disisiku..mampukah aku menjalani kehidupan mnjadi seorg wanita setabah mak….mampukah aq mnjadi seorg anak yg solehah kpd mak..ya ALLAH sebaknya seperti ingin meletup kerinduan ini kepada mak..tiap saat aku memandang skrin fon ku,,menanti hadirnya ratu hatiku walaupun hanya skdr suara.

Tringt aq msti akn kol umah pling lma pun aq xkol umah 2 hr..xkol 2hr  tu topup akn msuk dah kat fon aq, tak pun mak akn kol tnya napa ndak kol byk kerja rumahka smpi ndak ingt kol..sungguh merindui detik2 itu....Namunnn kini semua itu hnya tggal kngn yg akn mnjdi kengn buat selamanya dan takkn trulang..ya ALLAH betapa sakit bila kita mnggung rindu dgn insan yg ckup berjsa kepda kita  yg ckup mmberi segalanya..9buln ku di dlam rahim..mak sakit dan lelah tak pernah kau hiraukan asalkn diriku ini tidak sakit dr sgala apa pun..nyamuk pun xkan berani myntuhku sewaktu kecilku..aq bagaikn minyak yg penuh dn minyk yg penuh yg sntiasa trjga agr tidak tumph ke lantai..itulah perumpaan yg aq dpt gambrkn kasih sygnya kepadaku..…YA ALLAH kerinduaan yg ku tanggung hnya ENGKAU yg mngetahuiNYA…merindui ratu hati yang takkan pernah habis sehingga akhir nyawaku…


No comments:

Post a Comment