Monday, 2 April 2012

Nota thaks n sorry untuknya..


Entry nie khas aq tujukan untuk dia…dia???..siapakah dia???..
dia aq kenali 2thun yg lalu..ktika mymbg pgajian kat utara nie..
dia aq kenali ketika rumate qu yg kenalkn aq padaku..
aq sndri xtau dia bdak sbah..p mang nmpkla muka sabah dia.
salam perkenalan aq dtgh2 oleh rumate qu..
DIA…lebih 2thun dah kita kenlkn xsgka.
kita kwan n sgt2 rpt tup2 dpt pakwe pun alahai besfren plak..
abehhhla…hahahahah.sja nak bg ko ktwa..
aq xtau nak mulakn mcm mna say thaks n sorry nie ngn ko..
sbb trlalu byk yg ko bg ngn aq..
apa2 pun thaks kpdnya sbb sudi kwan ngn aq..
u are frend the best aq pena jumpa..
aq tak mgampu ko p aq ikhlas ckp ngn ko..
ko kwan yg trbaik..

Nie aq nak ko dgr bgus2 ya..
aq tau ko ckup sygkn aq..cehhh persn plak..hiihih..
skali skala jd perasantan..hihihi..
mula skali THAKSSSSS A LOT…sbb ko slalu ada ngn aq..
aq nak ucap ma kasi sbb byk tnjk ajr aq dlm bljr nie.
pas tu, aku nak ucap ma kasi sbb slalu bg aq nsht..
pas tu, aku nak ucap ma kasi sbb hepykn aq..hahhaahah..
berketawa smpi sakit perut nie..p ketawa mu mang paling tak da yg bole lawn..
pas tu aku nak ucap ma kasi sbb lau aq sakit ko msti jga aq..
p yg paling aq akn ingt nie ko wat kn aq bubur baik punya…tq…
untung la abg DR tu nti lau dah kawen..hihihih..
pas tu kan, aq nak ucap ma kasi sbb bg aq smgt balik pas aq kena tggal nie..hahhaa
sian gak aq nie kan kena tggal..hahhahah..
p skrg xla aq sgt2 bhgia dgn dia…LOVE U MATAHARI TERBIT...hhihi,,
statement brani mati nie aq wat di atas.hahhah..
pas tu sush sng ku aq kat snie dr awal hngga skrg ko yg tau.
sakit ku bhagia duka ko ada ngn aq..
byk yg aq nak bg ucap thaks nie tkut plak aq xckup page bloq nie..
yg important sgt2 ma kasi sbb slalu ngn aq..
aq ndak kan lupa ko sampai bila2..

aq minta maaf slalu kenakn ko mara2 ko..
ko jgn ambil hti plak lau aq mra…
apa2 pun aq minta maaf gak kdg mulut xdpt d control n prbuatn ku xdpt dikwal
jd aq minta maaf ya..
mna la tau aq dah jd arwah ka esok ko tak maafkn aq siksa aq kat kubur nti.
maafkan aq ya…
aq nak g tau ko kat mna pun aq pas nie aq xkan lupa ko..
stu pkra yg musthil aq bole lupa ngn ko…
hopely ko n abg DR akn bhagia…aq doakn..
bkan aq xnak p aq dah byk sushkn ko..
aq nak minta maaf mna la tau lau stu hr nnti aq diam tnpa kta
aq nak ko tau aq ckup syg ngn ko n aq dah aggp ko mcm fmly ku dah..
mcm mna pun keadaan ku esok hr lusa tulat langkat bln dpn thun dpn 3thun tau brtahun2 akn dtg aq hrap ko ingat aq n ingt detik kta sma2 stdy byk kengn trukir..aq xminta byk dgn ko aq nak ko ingat jak aq xpa lau ko xdpt jumpa dah aq..skurg2nya ko ingat aq pun aq dah  bsyukur..

lupa plak..pesanan untuk ko,,
aq doakan kebahagiaan mu ngn insan yang ko syaang..
alhamdulillah akhrny ko jumpa gak kan...
hargai dia ya ..ko tau kn byk yg aq crta sal abg cegeng tu ngn ko..
kena kuat utk org yg kita syg....
jgn cegeng.....jd pompuan jgn cegeng tu pesan aq..
ingat aq ya...ingt tu...mcm mna dah ko bhgia nnti aq hrap ko ingat aq..
aq doakan ko brjaya dunia akhirat..
dunia dicari akhirat tak lupa...
 
cepat betul masa berlalukan thun nie kta last dah bljr dsni n thun nie gak thun yg ckup mncbr bg aq...kenangan dgn ko aq ndak kan lupa...sblum aq terlupa halalkn makan mnum aq ya.....hopely everything will be ok..insyaALLAH...



   INGAT SAKURA NIE..
INGAT LA AQ YA...SALAM SAYANG DARI AQ.
                           CIK PUAN SURIANTI MISSI                          
 





3 comments:

  1. Replies
    1. huhuhu..sedih ka??nie ikhlas untuk sahabt sya..bila dia bca nie dah tak trlmbt dah...sya pun mngis time wat entry nie...sedih yg tramat.

      Delete
  2. mcm kaka taw sapa yg d mksudkn bha...huhu

    ReplyDelete