Saturday, 13 August 2011

Ramadhan ku...

Kin sebelum nie kat bloq msg2 sibuk ucap Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan..
Aq saja xnak tulis entry myambut ramadhan..
Coz aq xtahan menanggung sayu di hati..
P aq lum terlmbt utk ucap kat korang..
SELAMAT MENJALANI IBADAH POSA..POSA JGN XPOSA..
XPOSA XLEH RAYA..XLUPA GAK PERBYKKAN AMAL IBADAH..
Tak disedari posa nie dah hampir sparuh di bulan yg barakah nie..
Dan kali nie posa pun ckup berlainan dari sebelumnya..
Ingt aq pda waktu thun prtama di pengajian ku..
Aq menitiskn air mata di sahur pertama dlm diri tanpa ditemani keluarga..
Dan kali nie aq  berada disamping keluarga yg tercinta..
NAMUN…aq tetap berlinangan air mata..
Aq xkesahla korang nak kata aq nie cegeng...
Sayu sepi rindu,bercmpur baur sgalanya…
Kenangan bersama tak kan pena terluput di hati
Hingga akhir nafasku ini..
Ratu hati ku tak bersamaku lagi di bulan yang penuh suci ini..
MAK aq merinduimu…
Aq merindui segala yg kau beri kepada anak mu nie..
Kenangan di waktu bersahur,berbuka, menyediakan juadah 
tuk berbuka tetap ku ingati sehingga detik ni..
Aku merindui air tangan mak untk menyediakn juadah berbuka..
Syok bila teringt kenangn tu..ngis dn twa aq mengingatinya..
Mak…rindu peluk cium dari mak…
Kini kau tiada lagi di sisi..ENGKAULAH RATU HATI KU...
MAK YG DIRINDUI...



No comments:

Post a Comment