Saturday, 13 August 2011

Serius aku cemburu...


Serius aku cemburu…                                  
Btul gak ka aq nie.. CEMBURU!!!!!!!!!!!!!!
Cemburu..hahaha….xpenah sblum nie aq kata g2..
Kin nie la sikap aq…
Sebenanrnya cemburu tapi xpandai nak bg nampk cemburu tu..
So aq pendam sendiri lg baik…xsushkan dia….
Sampai buah hati aq kata sush la mcm tu..nnti fikir aq nie xpeduli ngn dia..
Gelak besr aq….
Serius aq cemburu..
Kadang-kadang  aq ingin kata ngn dia aq cemburu..
P kadang-kadang aq fikir..wat pa nak cemburu..sedangkan aq tau isi hati dia..
P bila dia kata tentang  insan-insan yang meluahkan rasa hati ngn dia..
Aq kdg2 dah pndai nak cemburu..hahahaha..
Siap bg pesan g lau g keje, keje je…jgn nak…heheheh,,..fhm2 je la..
Time tu gakla dia kata ngn aq..1st time dia kata aq cemburu..hahaha..
Betullah kata orang mcam mna pun kita sempoi dlm perhubgn kta..
Namun cemburu itu tetap ada wlpun secebis..
Aq ingin ucapkan ma kasih kat dia ajar aq untuk cemburu,,hihihi.
P cemburu aq bukan cemburu buta…


No comments:

Post a Comment