Saturday, 27 August 2011

DIA....

7hri ku bertemankan gambar dirinya..
sewaktu tdur qu..
mulanya dsbkn aq rsa bersalah..
dan yg ke2 dsbkn keadnn dia ktika ini..
Maafkn diri ini andai keterlaluan sebegini..
namun itu yang dpt ku lakukan saat ini
selain ku berdoa PADANYA...
Tdur ngn gabr dirinya....ckup sedih...
Ckup risau di hati ini akan drinya..
Bukan mdah tuk ku jalani smua nie…….
Tdurku bertemankan air mata dan gbr dirinya..
Ku tatap rapat gbr insan ini…ckup sayu di hati..
Air mta tak henti2 mengalirkan air mata..
Air mata jgnlah kluar mcm hujan je yg lebat sprti  yang ALLAH trunkan di bumi ini..
Nanti banjir plak sabah nie…tringat lawak kwan dia tuk mnyenangkn hatiku…
Kin korang akn kata aq nie bzirkn air mata yg sia2..
Namun, di hati ini hnya ALLAH yg tau btapa hebatnya ujian yang kmi berdua tempuhi..
Namun, ku percaya, disbalik semua nie ada asbab nya yg telah di rancg dgn begitu sempurna oleh yang MAHA ESA..
alhmdlillah berkat doa dari semua yg mendoaknnya dia telah seperti dlu walaupn msih dlm keadn yg membimbngkn…
air mata jgn nak kluar g..ingt pesan dia jd pompuan jgn nak cengeng..jdlah diri sendiri yg degil n kuat mara…
ku terima semua itu…namun tahukah engkau,, kerana ALLAH melalui dirimu telah merubah smua itu..
aq akan mengingati semua apa yg engkau katakn padaku..akan ku terima segala apa yg kau ktakn pada diriku, bkan utk membenci mu..namun sbgi penguat hati ku…
bukan kumeraih simpati dari mu, namun adakah engkau tahu keadaan ku di saat2 ini….????????...
kat snie aq nak minta maaf kat dia dr hjung rambt hingga hjung kaki..selalu je myusahkn n wat abg trsa hati kat sue..dr awal  pknln kta hgga skrg nie..
Saya sayang dengan awak…ayt formal yg sya bg kat awak..
Pesanan buat dirinya…
1) Jangan lupa mkn ubt ya..
2) Mcm mna pun dugaan yg dtg kena bykkn brsbar..sue yakin abg orgnya tabah..
3) Bykkan zikir mcm yg abg slalu gtau ngn sue...
4) Jgn sedih xdpt pulg mesia..kin lum rezki kta nak jumpa..sue sntiasa berdoa agar kta dpertemukan di jalanNYA...
5) im still waiting web cam with you honey...sue hrap peluang tu msi ada wlpun perktaan web cam nie wat abg sedih..
6) Jga kesihtn nnti lau naik pelamin pucat je..nnti org kate plak sue nie xpandai jaga abg..berangan seketika..xmaluu btulla sue nie.heheheh.

Nie je yg bole aq publish pesann tuk dia..yang lain tu kena private mesej…hal aq ngn dia je..cehh mcm hal suami istri plak…
InsyaALLAH ada rezki nak gak kwin mcm kawan2 aq..heheh..xmalu tul la aq nie..suka brangan..
sekali lagi nak minta maf sgt2 dri hjung rmbut hingga hjung kaki kat dia coz slalu sushkn hatinya n slalu wat dia trsa hati…
last skali nak gtau ngn dia "tetap menunggu ngn keyakinan keranaNYA"..qu berhrap dia pun sperti ku...





No comments:

Post a Comment