Tuesday 17 May 2011

FIRST ENTRY IN MY BLOG..17/05/2011 - 12.51 AM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..PEMBUKA BICARA BAGI BLOG INI.

First aq nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada my big baby (RYN) yang tidak jemu untuk megajar aq mendaftarkan diri sebagai pemilik blog sendiri ini dan mengajar aq untuk meggunakan semua fungsi yang ada dalam blog nie. Aq nie cepat fed up nak buat benda nie sebenarnya nasiblah adeq kesayangan bagi aq sabar “ ALSOBRUL MINAL IMAN small mama lau nak buat blog nie “. Tu lah bicara yang aq diberikan sambil dia mengajar aq semua function yang ada kat blog nie.pening gak aq di buatnya, maklumlah aq nie sebenarnya tak suka mengenai IT nie, memeningkan kepala aq adala. Disebabkan ada sebab-sebab tertentu akhirnya terciptalah blog yang bernama “BILA BICARA HATI BERTAMU” harap blog nie jadi tempat aq mengisi banyak perkara dan cerita-cerita yang korang boleh baca...insyALLAH.

ENTRY pertama nie biarlah entry memperkenalkan diri, nama diberi dalam IC dan persetujuan kedua orang tua qu terciptalah SURIANTI MISSI…berasal dari SABAH DI BAWAH BAYU,,lahir pada tahun 1989, muda lagi..masih single p dah berpunya..hahaha...malu plak nak bg tau...dalam keluarga qu, aq punya bapak,2orang abang, seorang kakak. Mak aq baru meningal 7bulan yang lepas..aq nie xla manja sangat ngan family walaupun aq nie bongsu, aq biasa-biasa sahaja.. Alhamdulillah ALLAH berikan kesenangan kepada keluarga qu dan diriku dalam hal rezeki maknanya aq nie hidup dalam keadaan bersederhana..Lau nak cerita sal sifat-sifat atau perangai qu mang xdala penghujung entry qu nie.hahahahah..aq nie orangnya cepat terasa, kuat bising ada yang xkena dipandangan mata mang siaplah adalah yang keluar dari mulut qu. Syukur Alhamdulillah family dan kawan-kawan aq sangat faham akan diri qu.cehhhh..p betullah aq ckp nie, kadang-kadang tu adalah jugak dorang tegur tentang perangai nie..heheh..malu plak aq.

Aq sedang menyambung pengajian dalam IJAZAH SARJANA MUDA PENGURUSAN OPERASI dengan kepujian. Aq terpaksa meredah laut china selatan untuk sampai ke sini. WELCOME TO EMINENT UNIVERSITY ataupun dikenali sebagai UUM. Aq berada di utara semenanjung “KEDAH DARUL AMAN”. Kos nie wat aq pening dan sakit otak la jugak coz banyak sangat pengiraan aq kadang-kadang naik blur gak, apa yang lecture ajar kadang-kadang aq xfaham langsung, bak kata orang aq just dtg klas p punch card n duk berkhayal kat dalam kelas @pun aq tdur..hahah..nakal kan aq…p xslalu la aq wat nak kantoi oleh lecture. Mampoi aq lau 
kantoi silap hr bulan aq kena wat asgmnet extra.hahahaa..

Nie sahaja entry pertama aq wat mengenai diriku, keluargaku and my study…hehehe…

SYUKUR ALHAMDULILLAH ENTRY PERTAMA TELAH BERJAYA…YEAHHHH..
BANGGA PLAK AQ..TQ RYN....HIHIHIHI..
............................. 

No comments:

Post a Comment